strategy-791197

Opbygning af en social media strategi

En ting er at være på de sociale medier, men hvordan ønsker du at fremstå som virksomhed for kunder, samarbejdspartnere og konkurrenter? Når du som virksomhed bevæger dig ud på de sociale medier, er det rigtig vigtigt, at du gør det med en social media strategi for, hvordan du ønsker at tilgå dine kunder.

Hvad er det for et signal og billede af din virksomhed du gerne vil vise frem? Hvordan vil du gerne opfattes, og måske endnu mere vigtigt, hvad og hvordan kan du som virksomhed gøre, således at du også bliver opfattet og modtaget som du ønsker?

Mediestrategi kræver stor indsigt og forståelse for en virksomheds DNA, kultur og produkter. Fælles for alle sociale medie platforme er, at man som virksomhed viser en ”rød tråd”. At design og udtryk går igen på alle medier I som virksomhed agerer på. Der skal være en genkendelighed, så dine kunder kan kende jer.

social_media_strategi

Skal vi stå for jeres online kommunikation?

En virksomheds kunder er deres ambassadører, venner og allierede – et godt fællesskab omkring kunderne fungerer som en uendelig ressource. Derfor er det essentielt for din virksomhed at blive venner med dine kunder og din målgruppe, dér hvor din målgruppe er aktiv på sociale medier.

Vi baner vejen frem for jeres virksomhed ved at fortælle de gode historier, opbygger communities, udvikler strategier og eksekverer på content i samarbejde med jeres virksomhed.

Mymind rådgiver og inspirerer andre til hvordan man begår sig i det digitale univers. Tag en snak med os, og hør hvordan vi også kan hjælpe din virksomhed med at blive set og genkendt på de sociale medier.

Kontakt os på info@mymind.dk eller giv et kald på 61 28 27 77. Du er også altid meget velkommen til at stikke hovedet ind forbi os på adresse Sct. Mathias Gade 66a, 2th., 8800 Viborg.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.