photodune-6077093-speak-s

Brug social proof

Her giver vi dig 4. hack “Brug social proof”, for at du kan blive skarpere til det med content marketing og hvorfor det betyder så meget for at få flere kunder. Gennem 12 mandage, giver vi dig et frisk indspark og hjælper dig på vej mod mere trafik, leads og salg gennem dit website.

Rigtig god fornøjelse.

Testimonials + Kundeanmeldelser = Social Proof

Lige meget hvad du sælger, er det vigtigt, at potentielle købere kan se eksempler på, at tidligere kunder har været tilfredse med dine produkter eller ydelser. Testimonials og kundeanmeldelser er vigtige stykker social proof, når du skal bevæge en besøgende videre på sin købsrejse.

Placer korte og slagkraftige testimonials på websitet, og giv gerne eksempler på autentiske kundehistorier – altså cases fra den virkelig verden. Du skal altid bruge rigtige navne og titler samt tilknytte et billede af kunden, hvis det er muligt. Fremstår kundens navn ikke, er dit testimonial utroværdigt.

I stedet for at placere social proof tilfældigt rundt på dit website, skal du sørge for at der er sammenhæng mellem kundeudsagnes indhold og sidens indhold. Har du f.eks. et citat om fremragende kundeservice, så skal dette placeres på den side, der relatere til kundeservice.

Jo mere dokumentation, destro bedre

Det skal være en del af din strategi at indsamle testimonials og cases, når du har mulighed for det. Husk også at du skal være opmærksom på andre websites, der publicerer kundeudsagn, som f.eks. Yelp – for lokale virksomheder, eller trustpilot.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.